Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX – Sarah Salehová
Sarah Salehová
Bachelor's thesis
Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX
The strategy of social media marketing communiations of The National Gallery in Prague and The DOX Centre for Contemporary Art
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje strategiím marketingové komunikace na sociálních médiích vybraných kulturních institucí. Cílem práce je analýza prezentace institucí na sociálních médiích, popis jejich strategií, následně jejich komparace a vyhodnocení. Teoretická část práce se věnuje obecně sociálním médiím, především Facebooku, jako novému nástroji v marketingové komunikaci. Teoretická část je dále zaměřena …moreAbstract:
The thesis deals with the strategy of social media marketing communication of the representative culture institutions. The aim is to analyze the social media presentation of these institutions and describe their strategies, afterwards draw a comparison between the galleries and evaluation. The theoretical part is devoted to social media in general, especially to Facebook as a new tool of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57114
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2015
- Supervisor: Mario Kubaš
- Reader: Ilja Šmíd
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SALEHOVÁ, Sarah. \textit{Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v~Praze a~Centra současného umění DOX}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ve2ur5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57114
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Tvorba marketingové strategie pro vybranou firmu
Huťka Huťka -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Tvorba informační strategie pro podnik působící v oboru dopravní infrastruktury
Michal Tvrdý -
Tvorba strategie rozvoje na lokální úrovni (pro vybrané sídlo)
Silvia Dvorská -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
René Horký -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Daniel Dvořák