Nela Trebatická
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace LOVE FOOD cafe
Marketing communication of the LOVE FOOD company
Abstract:
Téma této bakalářské práce je zaměřeno na marketingovou komunikaci vybrané společnosti, konkrétně společnosti LOVE FOOD cafe. Cílem této bakalářské práce je zhodnotit marketingovou komunikaci této společnosti a navrhnout možná zlepšení v dané oblasti. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů jako marketingový mix, komunikační mix a dalších pojmů spojených s marketingovou komunikaci. V druhé kapitole …moreAbstract:
The topic of this bachelor's thesis is focused on the marketing communication of a selected company, specifically the company LOVE FOOD cafe. The aim of this bachelor's thesis is to evaluate the marketing communication of this company and suggest possible improvements in the given area. Theoretical part is focused on the definition of terms such as marketing mix, communication mix and other terms associated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/jghuy/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Nela Stáhalíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace ve službách
Tereza Bromová -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Optimalizace marketingové komunikace vybrané kavárny, restaurace nebo nočního klubu
Jana Suchá -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina BOŠKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace kavárny
Nikol Benešová -
Analýza marketingové komunikace ve vybrané firmě
Zdenka Zlámalová -
Specifika marketingové komunikace malých podniků
Jan KŘÍHA -
Specifika marketingové komunikace malých podniků
Jan KŘÍHA