Mgr. Roman Novotný
Bachelor's thesis
Příručka učitele praktického vyučování
Handbook of Practical Education Teacher
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zhodnocení pracovní příručky v praxi ● Zavedením této pracovní příručky do praktického života na naší škole, přineslo z mého pohledu hlavně kladné stanovisko z řad žáků, kteří se s problematikou zdění a montáží příček setkávají v rámci teoretického a praktického vyučování v zadání tematického celku. ● Jsou spokojeni s odborným výkladem, doloženou dokumentací a kompletním …moreAbstract:
This bachelor thesis is about evaluation of operational training manual in practice ● Introduction of this operational training manual into practical life in our school from my point of view has brought mainly positive attitude from students who are in contact with problems concerning brickwork and assembly of partition walls during their practical lessons as a subject summary ● They are satisfied …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/w3y91/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 5. 2010
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Education - Vocational Training
Theses on a related topic
-
Školní vzdělávací program pro školní družiny jako efektivní nástroj pro vychovatele ŠD
Robert Jakim -
Inovace školního vzdělávacího programu střední odborné školy v oblasti kon-cepčního a organizačního zabezpečení odborné přípravy
Marek Kamerer -
Program podpory zdraví v mateřských školách a program Začít spolu v teorii a praxi
Tereza Kubitová -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Využití metod dramatické výchovy ve výuce vlastivědy: výukový program Mládí Otce vlasti
Nikola Rybová -
An Examination of the Use of Corpora and Concordances in Language Teaching and Learning and its Implications for Syllabus Design in Secondary Schools
Věra Redrupová -
Teaching English One-to-One
Helena Skalová -
Komparativní studie učebních plánů a osnov základní školy pro žáky se sluchovým postižením a běžné základní školy a oblast přírodopisu
Hana CHVALOVÁ