Kristýna Timková
Bakalářská práce
Reklama a postoje spotřebitelů
Advertising and consumer attitudes
Anotace:
Tato bakalářská práce Reklama a postoje spotřebitelů se dělí na dva celistvé celky, kterými jsou teoretická část a praktická část.Nejprve se v úvodu práce seznámíme s jejím tématem, cílem a strukturou. V první části, která je nazvaná teoretická, se budeme blíže zabývat nejen samotnou reklamou, ale i spotřebitelským chováním, neboť bez spotřebitelů by reklamy nebylo zapotřebí. Ve druhé části, která …víceAbstract:
This Bachelor thesis Advertising and consumer attitudes is divided into two compact units, which are the theoretical part and the practical part.For the firs time we will describe the theme, the aim of the work and the structure of it in the introduction. Then in the first part, which is called the theoretical, we will explore not only the advertising, but also the consumer behavior, because without …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jiří Čeněk
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu
Práce na příbuzné téma
-
The attitudes of young people in Shanghai towards the use of their native dialect. A qualitative research study conducted on a group of university students from within the Shanghai Municipality.
Tomáš Hlinka -
The impact of remittances on food security status of households of university students: the evidence from the Republic of Moldova
Tereza Šiftová -
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
User Experience Research a jeho praktické využití v aplikaci pro neziskové organizace
Pavla Řádková -
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang -
Understanding of ethical consumer
Kateřina Bartoníčková -
Consumer Behaviour of Turkish Millennials on Green Products
Elcin Dindar -
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá
Název
Vložil
Vloženo
Práva