Udržitelný rozvoj v marketingovém řízení vybrané firmy – Bc. Denisa ANTOŠOVÁ
Bc. Denisa ANTOŠOVÁ
Master's thesis
Udržitelný rozvoj v marketingovém řízení vybrané firmy
Sustainability in marketing management of selected company
Anotácia:
Skloubení marketingového řízení s principy konceptu udržitelnosti je ústředním tématem této diplomové práce. Dané téma bylo zvoleno právě proto, že kombinuje tyto dvě oblasti, přičemž nalezení jejich souladu je současnou globální výzvou. Cílem je tak navržení marketingových aktivit firmy reagující na současné výzvy v odvětví, které plynou právě z nutnosti aplikace udržitelného přístupu v podnikání …viacAbstract:
Combining marketing management with the principles of the concept of sustainability is the central theme of this thesis. The topic was chosen because it combines these two areas, and finding their coherence is a current global challenge. The aim is to design the marketing activities of the company responding to the current challenges in the industry, which arise from the need to apply a sustainable …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ANTOŠOVÁ, Denisa. Udržitelný rozvoj v marketingovém řízení vybrané firmy. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketingový plán pro soubor dvou památkových objektů
Lucie Vítámvásová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
Dmitrii Bachukin -
Marketingový strategický plán občanského sdružení Kulturárium
Tereza Wíznerová -
Strategický marketingový plán taneční školy Swing Wings z. s.
Pavlína Horvátová -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva