Anna Šimáková Dosoudilová

Diplomová práce

Případ začínajícího učitele na Kavkaze

A Case of a Beginning Teacher in the Caucasus

Anotace:
Diplomová práce Případ začínajícího učitele na Kavkaze: autorský přístup ve školském systému je pokusem o ztvárnění a zreflektování zkušenosti učitelských začátků. Případová studie vychází z půlročního působení autorky na mezinárodní škole ve Tbilisi v Gruzii a je vedena snahou „poučit se z krizového vývoje“ a získat potřebný vhled jak do vlastní pedagogické činnosti, tak do možností, jak pracovat …více
Abstract:
The diploma thesis A Case of a Beginning Teacher in the Caucasus: authorial approach in a school system seeks to depict and reflect on teacher´ s first year at work. The case study draws on author´s job experience at an international school in Tbilisi, Republic of Georgia. Since this job experience taught the author a lesson, she wants to gain a deeper insight into her own pedagogical activity as …více
 

Klíčová slova

školní výchova

Klíčová slova

začínající učitel

Klíčová slova

pedagogika

Klíčová slova

narativita

Klíčová slova

výchova

Klíčová slova

jazyková analýza

Klíčová slova

empatie

Klíčová slova

komunikace

Klíčová slova

biografie
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Hana MALANÍKOVÁ
  • Oponent: Vladimír CHRZ

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 8. 2017 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna