Framework pro multiplayer mobilní hry na android – Jiří Hrbáček
Jiří Hrbáček
Master's thesis
Framework pro multiplayer mobilní hry na android
Framework for Muliplayer Game Development
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření frameworku pro OS Android, který umožní implementaci postřehové hry. Framework bude sloužit vývojářům a jeho hlavní funkcí je vytvoření serveru na jednom zařízení a přípojení klientů k serveru v lokální sítí pomocí Wi-Fi nebo Bluetooth. V práci jsou popsány použité technologie, herní frameworky umožňující podobnou funkčnost a samotné řešení problému.Abstract:
The main goal of this diploma thesis is to create framework for OS Android, which allows to implement observation game. Framework will serve for developers and its main function is create a server on one device and the connection of clients to the server in local network using Wi-Fi or Bluetooth. The paper describes a used technologies, game frameworks with similiar funcionality and problem solving …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110815
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 8. 2015
- Vedúci: Svatopluk Štolfa
- Oponent: David Ježek, David Ježek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMaster programme / odbor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Framework pro vývoj matematických webových her
Luboš HANZÍK -
Vývoj počítačových her pomocí knihovny MonoGame
Mikhail Borisov -
A Framework for Modelling Tabletop Game Rules
Jan Pokorný -
Benchmarking prostředí pro rychlý vývoj mobilních her
Milan Hlavsa -
Vývoj 3D her ve frameworku Unity
Stanislav Kovářík -
Možnosti úprav systému Android
Jan Rychnovský -
Grafická knihovna OpenGL ES na platformě Android
Michal Kolomazník -
Návrh a implementace knihovny pro detekci objektů na platformě Android
Jan Strnad