Analýza foneticko fonologické roviny u dětí mladšího školního věku – Mgr. Beata Forbergerová
Mgr. Beata Forbergerová
Bachelor's thesis
Analýza foneticko fonologické roviny u dětí mladšího školního věku
The analysis of the childern's pronunciation at the beginning of the school attendance.
Abstract:
Anotace Bakalářská práce je zaměřena na narušenou komunikační schopnost a logopedickou intervenci u žáků mladšího školního věku. Cílem byl statistický výčet a analýza aktuálního stavu výskytu poruch vývoje řeči u dětí prvních a druhých tříd a poskytování logopedické intervence. Výzkumný vzorek tvořilo 113 žáků ze tří základních škol v okrese Brno-venkov.Abstract:
Annotation The bachelor thesis focuses on the communication disability and speach therapy intervention of young learners in primary school. The main goal of my thesis was the statistic enumeration and the analysis of the actual state of desorder occurence in speach evolution of childern at the first and the second grade and offering the logopedia intervention.The research model was formed from 113 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/jhgek/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 5. 2008
- Supervisor: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- Reader: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová -
Průzkum ekologické gramotnosti žáků prvních a čtvrtých ročníků Obchodní akademie a Střední školy zemědělské a ekologické v Žatci
Kamila SEDLÁČKOVÁ -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Komparace úrovně a strukury pohybové aktivity adolescentů před a po pandemických omezeních na Gymnáziu a Střední odborné škole v Rokycanech
Michaela ŠVECOVÁ -
Srovnání stravovacích zvyklostí u žáků prvního stupně ZŠ a studentů SŠ: frekvence a kvalita dopolední a polední stravy
Marek JANOŠEC -
Formy a rozsah logopedické péče v prvních a druhých třídách vybraných základních škol v Hradci Králové a Pardubicích
Veronika Strouhalová -
Rozvoj práce s informacemi ve školní praxi se zaměřením na schopnost psaní odborného textu u žáků 9. tříd základních škol
Veronika Jílková -
Trávení volného času žáků základních škol druhého stupně devátých tříd na internetu
Václav ŠVEHLA