Bc. Olga Cvrkalová

Bakalářská práce

Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku

Usage of modern marketing communication trends in selected company
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je „Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku“ a jejím cílem je především analyzovat stávající situaci týkající se marketingové komunikace u vybrané firmy, zhodnotit a posoudit získané informace a následně pak navrhnout zefektivnění této komunikace prostřednictvím využití moderních trendů marketingové komunikace. V rámci tohoto tématu byl hodnocen …více
Abstract:
The topic of this bachelor degree thesis is „The utilization of new trends in marketing communication in a selected venture.“ Its aim is to analyse the current situation concerning marketing comunication in the selected company. Then to evaluate and assess acquired information and subsequently to suggest improvements to this type of communication by using modern trends in marketing communication. A …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2014
  • Vedoucí: Ing. Vít Hinčica, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích