Thomas Masyk

Diplomová práce

Sustainability as a key factor in modern marketing strategies

Trvalá udržitelnost jako klíčový faktor ve strategiích moderního marketingu
Anotace:
Cílem této diplomové práce je ukázat, že udržitelný rozvoj se stal jedním z hlavních principů v politice a ekonomice, a proto by měl být integrován jako důležitý faktor do všech marketingových strategií. Ochrana přírodních zdrojů planety a nezbytnost ochrany neporušeného prostředí pro příští generace jsou velkými výzvami, které byly přijaty velkými úspěšnými podniky, jako jsou BMW, HOCHTIEF a HIPP …více
Abstract:
The goal of this thesis is to show that sustainability has become the guiding principle in politics and business and therefore needs to be integrated as important factor in all marketing strategies. The protection of the planet's scarce natural resources and the necessity to preserve an intact environment for future generations are vital challenges that have been internalized by big successful entrepreneurs …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Hans Wolfgang Notz

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/65376

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities