Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně – Bc. Adéla Řetovská
Bc. Adéla Řetovská
Bachelor's thesis
Nezamýšlené důsledky spotřebního jednání lidí - rozbor konkrétní marketingové kampaně
Unintended consequences of consumers behavior of people - an analysis of specific marketing campaigns
Anotácia:
Abstrakt Bakalářská práce se věnuje tématu nezamýšlených důsledků spotřebního chování. Cílem práce bude analýza dotazníkového šetření v oboru oděvního průmyslu. Budeme mít za cíl zjistit, jaké jsou nezamýšlené efekty marketingové komunikace v konkrétně vybrané reklamní kampani na zvolený podnik, a to se zaměřením na chování a myšlení spotřebitelů, a jestli si tyto efekty lidé uvědomují. Práce se opírá …viacAbstract:
Abstract Bachelor thesis is concerned the unintended consequences of consumer behavior of people The goal will analyze the questionnaire in the field of textile industry. We will aim to determine what are the unintended effects of marketing communications, in particular selected advertising campaign to elect company, with a focus on consumer behavior and thinking, and if you do effects people realize …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bez4w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
Controversial advertising – a case study of United Colors of Benetton.
Anastasiia Panasiuk -
Vliv známosti značky United Colors of Benetton na rozhodování spotřebitele o nákupu
Lenka Mašková -
Vliv kontroverzních reklamních kampaní firmy United Colors of Benetton na emoce spotřebitelů ve vybraných zemích
Pavla Otenšlégrová -
Analýza reportážní reklamy United Colors of Benetton
Nikol Šuleřová -
Analýza komunikační strategie United Colors of Benetton
Zuzana Čermáková -
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
Controversial advertising – a case study of United Colors of Benetton.
Anastasiia Panasiuk