Marketingový plán a mediální strategie na uvedení nového časopisu na český trh – Sandra Stauberová
Sandra Stauberová
Bachelor's thesis
Marketingový plán a mediální strategie na uvedení nového časopisu na český trh
Marketing plan and media strategy
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému plánu a mediální strategii pro uvedení nového časopisu na český trh. První kapitola se věnuje marketingovému plánu, ve kterém je jako první vytvořena situační analýza, dále jsou stanoveny marketingové cíle a marketingová strategie a v neposlední řadě je vytvořen akční program. Druhá část práce se věnuje mediální strategii. V mediální strategii se analyzuje …moreAbstract:
The aim of this thesis is to create a marketing plan and media strategy in order to introduce a new magazine to the Czech market. First part will deal with the marketing plan which will include a situation analysis, setting aims of marketing and marketing strategy and building a sales program. Second part will deal with the media strategy. This will include an analysis of a target market and a suggestion …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Reader: Tomáš Rygl, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STAUBEROVÁ, Sandra. \textit{Marketingový plán a~mediální strategie na uvedení nového časopisu na český trh}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON College a.s. 2019. Available from: https://theses.cz/id/vfeitq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / field:
Economics and Management / Global business and management
Theses on a related topic
-
Kontaktové prostředky v mediální komunikaci
Dominik KARÁSEK -
Role-playing jako didaktický prostředek pro rozvoj informační a mediální gramotnosti
Petra Skácelová -
Mediální výchova na základních školách v Ústí nad Labem
Petra ŠEVČÍKOVÁ -
Mediální výuka a matematika
Lucie MALIŇÁKOVÁ -
Mediální strategie Farmy Drmaly jako malého rodinného podniku
Zuzana Pajerová -
Mediální plánování jako součást vyjednávací strategie
Darina Šeborová -
Návrh mediální strategie pro značku Don Peppe
Kateřina Hrochová -
Marketingová analýza společnosti Zalando a návrh mediální strategie
Hai Yen Tran