Marketingový plán a mediální strategie na uvedení nového časopisu na český trh – Sandra Stauberová
Sandra Stauberová
Bachelor's thesis
Marketingový plán a mediální strategie na uvedení nového časopisu na český trh
Marketing plan and media strategy
Anotácia:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému plánu a mediální strategii pro uvedení nového časopisu na český trh. První kapitola se věnuje marketingovému plánu, ve kterém je jako první vytvořena situační analýza, dále jsou stanoveny marketingové cíle a marketingová strategie a v neposlední řadě je vytvořen akční program. Druhá část práce se věnuje mediální strategii. V mediální strategii se analyzuje …viacAbstract:
The aim of this thesis is to create a marketing plan and media strategy in order to introduce a new magazine to the Czech market. First part will deal with the marketing plan which will include a situation analysis, setting aims of marketing and marketing strategy and building a sales program. Second part will deal with the media strategy. This will include an analysis of a target market and a suggestion …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Oponent: Tomáš Rygl, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Global business and management
Práce na příbuzné téma
-
Kontaktové prostředky v mediální komunikaci
Dominik KARÁSEK -
Role-playing jako didaktický prostředek pro rozvoj informační a mediální gramotnosti
Petra Skácelová -
Mediální výchova na základních školách v Ústí nad Labem
Petra ŠEVČÍKOVÁ -
Mediální výuka a matematika
Lucie MALIŇÁKOVÁ -
Mediální strategie Farmy Drmaly jako malého rodinného podniku
Zuzana Pajerová -
Mediální plánování jako součást vyjednávací strategie
Darina Šeborová -
Návrh mediální strategie pro značku Don Peppe
Kateřina Hrochová -
Marketingová analýza společnosti Zalando a návrh mediální strategie
Hai Yen Tran