Bc. Nikola Klasovská

Diplomová práce

Sociálně-psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků

Social-psychological aspects of the sale of limited edition product
Abstract:
The diploma thesis focuses on the social - psychological aspects of the limited edition of the product. It puts the emphasis on consumer buying behavior, lifestyle and discusses the social - psychological aspects that impact on purchasing decisions customer. The aim is to find out what motivates consumers to prefer limited edition products to regular products.
Abstract:
Diplomová práca sa zameriava na tému sociálne - psychologické aspekty predaja limitovanej edície výrobkov. Kladie dôraz na nákupné správanie spotrebiteľa, životný štýl a rozoberá sociálne-psychologické aspekty ktoré vplývajú na nákupné rozhodnutia spotrebiteľa. Cieľom práce je zistiť čo motivuje spotrebiteľov k preferovaní produktov limitovanej edície pred bežnými produktami.
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace