Marketingová strategie společnosti Student Agency – Radka Santerová
Radka Santerová
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti Student Agency
Marketing Strategies of the Company, Student Agency
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje marketingové strategii společnosti Student Agency, s.r.o.V teoretické části se práce zaměřuje na základy strategického řízení a popisuje strukturu tohoto řízení. Další kapitoly diplomové práce analyzují marketingovou strategii společnosti na základě marketingového výzkumu a následně jsou navrhnuta opatření na její zlepšení. Závěr této práce odhaluje chyby v řízení společnosti …víceAbstract:
This diploma dissertation is dedicated to a marketing strategy of the company´s management of Student Agency,s.r.o.The dissertation focuses on fundamentals of the strategic management and describes the structure of this management in its theoretical part. Other chapters of the diploma dissertation analyze the marketing strategy of the company based on the marketing research and consequently the measures …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/82424
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Igor Černý
- Oponent: Ondřej Pekárek
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová