Analýza komunikačních dovedností u žáků s kombinovaným postižením na základní škole speciální – Mgr. Veronika Olbertová
Mgr. Veronika Olbertová
Bakalářská práce
Analýza komunikačních dovedností u žáků s kombinovaným postižením na základní škole speciální
The analysis of communication skills of students with multiple handicap in special school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačních dovedností žáků s kombinovaným postižením na základní škole speciální. Je rozdělena na část teoretickou a část empirickou. Teoretická část je rozdělena na dvě kapitoly. První kapitola se zabývá vymezením pojmu kombinované postižení, možnostmi vzdělávání žáků s kombinovaným postižením a jejich speciálními vzdělávacími potřebami. Druhá kapitola se věnuje …víceAbstract:
The bachelors thesis deals with the analysis of communication skills of students with multiple handicap in special school. The work is divided into two parts - the theoretical part and the empirical part. The theoretical part is divided into two chapters. The first chapter deals with the definition of the term of multiple handicap, the ways of education of students with multiple handicap and their …víceKlíčová slova
Klíčová slova kombinované postižení mentální postižení mozková obrna vzdělávání speciální vzdělávací potřeby komunikace komunikační dovednosti alternativní a augmentativní komunikace logopedická intervence Key words multiple handicap intellectual disability cerebral palsy education special educational needs communication communication skills alternative and augmentative communication speech therapy intervention
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m7ve7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Pavla Sychrová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OLBERTOVÁ, Veronika. \textit{Analýza komunikačních dovedností u žáků s kombinovaným postižením na základní škole speciální}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/vft70l/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - komunikační techniky
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u osob s poruchou autistického spektra
Daniela Mrzenová -
Logopedická intervence u jedinců s mentálním postižením se zaměřením na užití alternativní a augmentativní komunikace
Pavla Hrubá -
Komunikace dětí s autismem
Lenka Lukašíková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u jedinců se získanou narušenou komunikační schopností
Tereza Pacáková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků s mentálním postižením
Marcela Cimermanová