Netradiční marketingová komunikace společnosti Apple – Bc. Petr Prokeš, DiS.
Bc. Petr Prokeš, DiS.
Bakalářská práce
Netradiční marketingová komunikace společnosti Apple
Unusual marketing communication of company Apple
Anotace:
Cílem této práce je zjistit, proč je společnost Apple tak úspěšná, i když jsou její výrobky mnohem dražší než u konkurence. V teoretické části budou za pomocí odborné literatury definovány pojmy z oblasti marketingu a společnosti Apple. V praktické části bude analyzována společnost Apple a popsány pojmy z oblasti marketingu. Na základě těchto informací, získaných v teoretické a praktické části, bude …víceAbstract:
The aim of this work is to find out why Apple is so successful, even though its products are much more expensive than the competition. In the theoretical part, the terms from the field of marketing and Apple will be defined with the help of professional literature. In the practical part, Apple will be analyzed and concepts from the field of marketing will be described. Based on this information, obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/zit1u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: PhDr. Romana Kratochvílová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROKEŠ, Petr. \textit{Netradiční marketingová komunikace společnosti Apple}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/vfxoej/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)
Práce na příbuzné téma
-
"Think different" aneb Apple pod vedením Steva Jobse
Barbora Růžičková -
Marketingová strategie hudební streamovací služby Apple Music
Tereza Pluhařová -
Zhodnocení obchodní značky Apple v České republice
Romana Susová -
Reklama a podpora prodeje jako nástroj komunikačního mixu firmy APPLE
Jan Šlemar -
Platforma Apple - inovativní přístupy
Diana Rašková -
Branding management ve firmě Apple
Lukáš Hromada -
Marketing firmy Apple
Hynek Hampl -
Analýza zákaznické věrnosti značky Apple
Romana Smolková