Netradiční marketingová komunikace společnosti Apple – Bc. Petr Prokeš, DiS.
Bc. Petr Prokeš, DiS.
Bachelor's thesis
Netradiční marketingová komunikace společnosti Apple
Unusual marketing communication of company Apple
Abstract:
Cílem této práce je zjistit, proč je společnost Apple tak úspěšná, i když jsou její výrobky mnohem dražší než u konkurence. V teoretické části budou za pomocí odborné literatury definovány pojmy z oblasti marketingu a společnosti Apple. V praktické části bude analyzována společnost Apple a popsány pojmy z oblasti marketingu. Na základě těchto informací, získaných v teoretické a praktické části, bude …moreAbstract:
The aim of this work is to find out why Apple is so successful, even though its products are much more expensive than the competition. In the theoretical part, the terms from the field of marketing and Apple will be defined with the help of professional literature. In the practical part, Apple will be analyzed and concepts from the field of marketing will be described. Based on this information, obtained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/zit1u/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Jan Mastný
- Reader: PhDr. Romana Kratochvílová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
"Think different" aneb Apple pod vedením Steva Jobse
Barbora Růžičková -
Marketingová strategie hudební streamovací služby Apple Music
Tereza Pluhařová -
Zhodnocení obchodní značky Apple v České republice
Romana Susová -
Reklama a podpora prodeje jako nástroj komunikačního mixu firmy APPLE
Jan Šlemar -
Platforma Apple - inovativní přístupy
Diana Rašková -
Marketing firmy Apple
Hynek Hampl -
Branding management ve firmě Apple
Lukáš Hromada -
Analýza zákaznické věrnosti značky Apple
Romana Smolková