Authentic Language in ELT Classes – Bc. Milan TULEK
Bc. Milan TULEK
Diplomová práce
Authentic Language in ELT Classes
Authentic Language in ELT Classes
Abstract:
The diploma project deals with the usage of authentic materials in ELT classes and their possible effect on learners' motivation. This is done through literature review focused on defining authentic materials and their practical use and by conducting a research to answer stated research questions. The practical part of the thesis then includes the interpretation of two questionnaires (for both learners …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá využitím autentických materiálů v hodinách angličtiny a jejich možným dopadem na motivaci žáků. Toto je provedeno prostřednictvím analýzy literatury zaměřené na definování autentických materiálů a jejich praktické využití, a dále potom provedením výzkumu pro zodpovězení položených výzkumných otázek. Praktická část obsahuje analýzu a interpretaci výsledků dvou dotazníků (pro …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Josef Nevařil, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TULEK, Milan. Authentic Language in ELT Classes. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství technické a informační výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Využití autentických materiálů k podpoře autonomie ve výuce AJ u dospělých a mladých dospělých
Soňa Šamánková -
Využití autentických materiálů u žáků s Aspergerovým syndromem ve výuce anglického jazyka
Petra FAKTOROVÁ -
Použití autentických jazykových materiálů ve výuce angličtiny
David ŠINDLER -
Výuka jazykových dovedností s pomocí autentických materiálů
Kateřina KAČEROVSKÁ -
Využití autentických materiálů k podpoře autonomie ve výuce AJ u žáků na druhém stupni základních škol
Jana GAJDOVÁ -
Používání autentických materiálů se studenty na základní úrovni anglického jazyka.
Monika ŠUPITOVÁ -
Textový editor - předmět rozšiřující Český jazyk, Anglický jazyk a Informatiku
Emil HORKÝ -
Jazykové vzdělávání pedagogických pracovníků v rámci DVPP se zaměřením na anglický jazyk v základní škole s rozšířenou výukou jazyků
Michal Mareš
Název
Vložil
Vloženo
Práva