Reedukace u žáků s dyslexií na střední škole v kontextu s pandemií Covid 19 – Mgr. Bc. Veronika VYKOPALOVÁ
Mgr. Bc. Veronika VYKOPALOVÁ
Master's thesis
Reedukace u žáků s dyslexií na střední škole v kontextu s pandemií Covid 19
Reeducation in pupils with dyslexia in secondary school in the context of pandemic Covid 19
Anotácia:
Diplomová práce s názvem Reedukace u žáků s dyslexií na střední škole v kontextu s pandemií Covid-19 se zaměřuje na vzdělávání žáků s dyslexií na střední škole v době pandemie Covid-19. Předložená práce se věnuje dyslexii a projevům dyslexie u žáků středních škol, střednímu vzdělávání, podpůrným opatřením a reedukačním technikám, které lze využít u žáků s dyslexií na střední škole. V práci je také …viacAbstract:
The diploma thesis entitled Reeducation of Secondary School Learners with Dyslexia in a Context of COVID-19 Pandemic focuses on educating learners with dyslexia at a secondary school in the period of COVID-19 Pandemic. The presented thesis deals with dyslexia and its symptoms in secondary school learners as well as with secondary education, supportive measures and reeducation techniques that may be …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYKOPALOVÁ, Veronika. Reedukace u žáků s dyslexií na střední škole v kontextu s pandemií Covid 19. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Eeducation: Counselling / Special Needs Eeducation: Counselling
Práce na příbuzné téma
-
Využití videozáznamů ve výuce chemického názvosloví anorganických sloučenin s přihlédnutím k potřebám žáků s dyslexií
Lucie Měcháčková -
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Hodnocení učebnice: čtení s porozuměním v angličtině pro žáky s dyslexií
Martin Kubíček -
Rozvoj řečové dovednosti čtení s porozuměním v anglickém jazyce u žáků s dyslexií
Nikol Eisová -
Specifikace problémů žáků 2. stupně základní školy s dyslexií při práci s textem
Michaela Hlaváčková -
Distanční výuka očima rodičů žáků s dyslexií během pandemie covid-19
Lucie Bláhová -
Postoje učitelů ekonomických předmětů na střední škole k přípravě na výuku s důrazem na využití informační techniky
Dana Kavková -
Specifika vlivu angličtiny na výuku ruštiny na střední škole a jejich využití (na příkladu slovní zásoby).
Eva Bajerová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 6. 2022