Měření výkonových parametrů motoru osazeného univerzální řídící jednotkou, optimalizace parametrů – Daniel Lupinski
Daniel Lupinski
Bachelor's thesis
Měření výkonových parametrů motoru osazeného univerzální řídící jednotkou, optimalizace parametrů
Measurement of performance parameters of the engine with universal control unit, optimizing of parameters
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá návrhem a výrobou přípravku pro upnutí motoru na motorovou brzdu, následné oživení motoru s řídící jednotkou a její optimalizace. Konkrétně se jedná o oživení motoru osobního vozidla Škoda Fabia 1.4 Mpi (AQW) s univerzální řídící jednotkou DTA S60PRO. Součásti bakalářské práce je výkresová dokumentace přípravku pro upnutí motoru (k motorové brzdě) a grafy, které byly pořízené …viacAbstract:
This Bachelor’s thesis describes the design and manufacture of the engine for mounting on an engine brake, with subsequent recovery of the engine control unit and its optimization. Specifically, the recovery engine passenger car Skoda Fabia 1.4 MPI (AQW) with a universal electronical control unit S60PRO DTA. In thesis are also included the product drawings for mounting of the engine (the engine brake …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/94834
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedúci: Radim Čech
- Oponent: Petr Tomčík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUPINSKI, Daniel. \textit{Měření výkonových parametrů motoru osazeného univerzální řídící jednotkou, optimalizace parametrů}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/vg4w54/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBachelor programme / odbor:
Materiálové inženýrství / Materiály a technologie pro automobilový průmysl
Práce na příbuzné téma
-
Řídicí jednotka solárního nabíječe
Martin Pavelek -
Integrace programovatelné řídicí jednotky pro systém pohonu testovacího vozidla
Martin Zvoník -
Implementace programovatelné řídicí jednotky pro výukové HIL testovací aplikace
Radek Filek -
Návrh a realizace výukového panelu s programovatelnou řídicí jednotkou
Lukáš Vlček -
Návrh a realizace integrace programovatelné řídicí jednotky pro systém centrální elektroniky automobilu s elektrickým pohonem Biro
Kristián Zigmund -
Řídící jednotka vjezdové brány
Lukáš Horník -
Implementace základních diagnostických funkcí OBD do programovatelné řídicí jednotky
Miroslav Wondra -
Řídící jednotka rychlořazení pro motocykly
Aleš Čepelák