Filip Grünwald

Master's thesis

Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.

The Project on Increasing Motivation of Sales and Service Teams of the Call Centre in Komerční banka, a.s.
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti motivace zaměstnanců, druhy motivace a zaměřuje se také na moderní trendy z oblasti motivace zaměstnanců. V závěru teoretické části jsou stanoveny výzkumné hypotézy …more
Abstract:
The aim of the thesis is to create a project on increasing motivation of sales and service teams of the call centre in Komerční banka, a.s. company. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part includes basic concepts of employee motivation, types of motivation and focuses on modern trends of employee motivation. In conclusion of theoretical part are established hypotheses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Grünwald, Filip. Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing