Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s. – Filip Grünwald
Filip Grünwald
Master's thesis
Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.
The Project on Increasing Motivation of Sales and Service Teams of the Call Centre in Komerční banka, a.s.
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti motivace zaměstnanců, druhy motivace a zaměřuje se také na moderní trendy z oblasti motivace zaměstnanců. V závěru teoretické části jsou stanoveny výzkumné hypotézy …moreAbstract:
The aim of the thesis is to create a project on increasing motivation of sales and service teams of the call centre in Komerční banka, a.s. company. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part includes basic concepts of employee motivation, types of motivation and focuses on modern trends of employee motivation. In conclusion of theoretical part are established hypotheses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRÜNWALD, Filip. \textit{Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/vg8u3a/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Grünwald, Filip. Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Zaměstnanecké benefity jako součást péče o zaměstnance i motivační prostředek pro jejich udržení či získání
Šárka Kotačková Salvová -
Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity
Pavlína Kolouchová -
Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity
Františka Přecechtělová -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference v sektoru automotiv
Jana Sýkorová -
Zaměstnanecké benefity jako motivační nástroj
Aneta Hosová -
Zaměstnanecké benefity
Michaela Siverová -
Zaměstnanecké benefity jako nástroj motivace zaměstnanců
Josef Zajac -
Zaměstnanecké benefity ve společnosti Infinit
Eva Merhautová