Obchodní jednání a jeho náležitosti – Bc. Ladislav Loutchan
Bc. Ladislav Loutchan
Bakalářská práce
Obchodní jednání a jeho náležitosti
Business discussion and its proprieties
Anotace:
Anotace Cílem bakalářské práce „Obchodní jednání a jeho náležitosti“ je analyzovat možnosti a způsoby vedení obchodního jednání v dnešní době. První část práce tvoří úvod do problematiky související se strategií a taktikou vedoucí k úspěchu při obchodním jednání s rozšířením na zvyky a nezbytné znalosti při jednáních se zahraniční klientelou. Je zde obsažen teoretický rámec zásad pro vedení obchodních …víceAbstract:
Annotation The goal of the submitted thesis: “Business discussion and its proprieties” is to analyze possibilities and styles of a leading of a business discussion in present days. The first part is an entry to the sector related with strategy and tactics leading to the success in business discussion, extended for habits and necessary knowledge by meetings with foreign customers. There is contained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tbml4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Strategie přípravy a řízení procesu změn
Jana Bilun -
Tvorba strategie podniku na základě strategické analýzy
Jan Palkovský -
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
Zuzana Radová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Syntetická strategie pro přípravu biologicky aktivních terpenů
Roman Kučera -
Negociační strategie a taktiky pro vyjednávání s médii o celoročních podmínkách spolupráce
Pavel Zingl