Presvedčovacie postupy v komunikácii s klientom banky – Jana Mišúlová
Jana Mišúlová
Bakalářská práce
Presvedčovacie postupy v komunikácii s klientom banky
Persuasive Practices in Communicating with Client
Abstract:
Work deals with persuasion practices in communicating with clients, šhich are very important for the successful conduct trade talks in the form of bargaining. The work is divided into tjree chapters. The first chapter focuses on th theoretical viw of communication, dealing with people, process and negotiation phase, the styles, strtegies and tactics. It also includes the characteristic of customers …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá presvedčovacími postupmi v komunikácii s klientom banky, ktoré sú veľmi dôležité pre úspešné vedenie obchodných rozhovorov formou vyjednávania. Práca je rozdelená do troch kapitol. Prvá kapitola je zameraná na teoretický pohľad na komunikáciu, jednanie s ľuďmi, proces a fázy vyjednávania, jeho štýly, stratégie a taktiky. Súčasťou sú aj charakteristické rysy zákazníkov, príprava …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/jfluo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Petra Polievková, PhD.
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Techniky a taktiky jednania a vyjednávania v banke
Andrea Mertová -
Komunikácia v mezinárodnom prostredí so zameraním na hotelový priemysel
Kristína Baráthová -
Marketingová komunikácia firmy
Peter Fabšík -
Úspešná a efektívna komunikácia manažéra v praxi
Eva Konečná -
Klient jako klíčový faktor bankovní úspěšnosti
Martin BUBENÍČEK -
Využitie marketingových nástrojov pri predaji hypotekárnych úverov a ich vplyv na spokojnosť klienta
Igor Strúčka