Jana Mišúlová

Bakalářská práce

Presvedčovacie postupy v komunikácii s klientom banky

Persuasive Practices in Communicating with Client
Abstract:
Work deals with persuasion practices in communicating with clients, šhich are very important for the successful conduct trade talks in the form of bargaining. The work is divided into tjree chapters. The first chapter focuses on th theoretical viw of communication, dealing with people, process and negotiation phase, the styles, strtegies and tactics. It also includes the characteristic of customers …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá presvedčovacími postupmi v komunikácii s klientom banky, ktoré sú veľmi dôležité pre úspešné vedenie obchodných rozhovorov formou vyjednávania. Práca je rozdelená do troch kapitol. Prvá kapitola je zameraná na teoretický pohľad na komunikáciu, jednanie s ľuďmi, proces a fázy vyjednávania, jeho štýly, stratégie a taktiky. Súčasťou sú aj charakteristické rysy zákazníkov, príprava …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Petra Polievková, PhD.
  • Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management