Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu – Tomáš Schwarz
Tomáš Schwarz
Bakalářská práce
Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu
Advertising on Google Ads and their performance factors
Anotace:
V současné době je registrována zvyšující se potřeba po automatizaci úkonů v PPC, a čím dál tím větší komplexnost úkolů. Vzhledem ke komplexnosti jsou v teoretické části práce rozděleny faktory výkonu na interní, mikro a makro. V praktické části jsou faktory přetvořeny do diagramů optimalizace a aplikovány na firmu DP-Games. V závěru jsou formulována rizika a nevýhody podobného postupu a navrhnuty …víceAbstract:
There is rising number of requests for a PPC ad automation now and more tasks complexity. In the view of complexity too, the theoretical part of my thesis divides the performance factors into internal, micro and macro. These factors are in practical part of the thesis transformed into optimization diagrams and applied to specific company, DP-Games. In the conclusion, the risks and disadvantages of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/pzy1q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Marketingový mix vybrané společnosti
Robin Trunkát -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Využití PPC reklam a remarketingu v digitálním marketingu
Kristýna Hanousková -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
PPC reklamy a jejich využití v oděvním průmyslu u internetových obchodů
David Autrata