Tomáš Schwarz

Bakalářská práce

Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu

Advertising on Google Ads and their performance factors
Anotace:
V současné době je registrována zvyšující se potřeba po automatizaci úkonů v PPC, a čím dál tím větší komplexnost úkolů. Vzhledem ke komplexnosti jsou v teoretické části práce rozděleny faktory výkonu na interní, mikro a makro. V praktické části jsou faktory přetvořeny do diagramů optimalizace a aplikovány na firmu DP-Games. V závěru jsou formulována rizika a nevýhody podobného postupu a navrhnuty …více
Abstract:
There is rising number of requests for a PPC ad automation now and more tasks complexity. In the view of complexity too, the theoretical part of my thesis divides the performance factors into internal, micro and macro. These factors are in practical part of the thesis transformed into optimization diagrams and applied to specific company, DP-Games. In the conclusion, the risks and disadvantages of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/pzy1q/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné