Tomáš Schwarz

Bachelor's thesis

Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu

Advertising on Google Ads and their performance factors
Abstract:
V současné době je registrována zvyšující se potřeba po automatizaci úkonů v PPC, a čím dál tím větší komplexnost úkolů. Vzhledem ke komplexnosti jsou v teoretické části práce rozděleny faktory výkonu na interní, mikro a makro. V praktické části jsou faktory přetvořeny do diagramů optimalizace a aplikovány na firmu DP-Games. V závěru jsou formulována rizika a nevýhody podobného postupu a navrhnuty …more
Abstract:
There is rising number of requests for a PPC ad automation now and more tasks complexity. In the view of complexity too, the theoretical part of my thesis divides the performance factors into internal, micro and macro. These factors are in practical part of the thesis transformed into optimization diagrams and applied to specific company, DP-Games. In the conclusion, the risks and disadvantages of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné