Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu – Tomáš Schwarz
Tomáš Schwarz
Bachelor's thesis
Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu
Advertising on Google Ads and their performance factors
Abstract:
V současné době je registrována zvyšující se potřeba po automatizaci úkonů v PPC, a čím dál tím větší komplexnost úkolů. Vzhledem ke komplexnosti jsou v teoretické části práce rozděleny faktory výkonu na interní, mikro a makro. V praktické části jsou faktory přetvořeny do diagramů optimalizace a aplikovány na firmu DP-Games. V závěru jsou formulována rizika a nevýhody podobného postupu a navrhnuty …moreAbstract:
There is rising number of requests for a PPC ad automation now and more tasks complexity. In the view of complexity too, the theoretical part of my thesis divides the performance factors into internal, micro and macro. These factors are in practical part of the thesis transformed into optimization diagrams and applied to specific company, DP-Games. In the conclusion, the risks and disadvantages of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/pzy1q/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SCHWARZ, Tomáš. \textit{Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/vgkgq3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Marketingový mix vybrané společnosti
Robin Trunkát -
Porovnání vyhledávacích PPC kampaní (Google Ads, Seznam Sklik) na reálném příkladě
Josef Beneš -
Analýza systémů Google Ads a Seznam Sklik, vytvoření PPC kampaně pro vybraný podnik
Karel Hůsek -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Využití PPC reklam a remarketingu v digitálním marketingu
Kristýna Hanousková -
Úspěšná strategie PPC reklamy a reklamy na sociálních sítích v platformách Facebook a Google
Lukáš Kossakowski -
PPC reklamy a jejich využití v oděvním průmyslu u internetových obchodů
David Autrata