Bc. Jan Novák

Bachelor's thesis

Mystery shopping

Mystery shopping
Abstract:
Tato práce se snaží poukázat na základní metody a formy marketingového výzkumu v kontextu s metodou mystery shoppingu. Nejblíže k mystery shoppingu je pozorování, které je systematickou metodou vycházející z předem daného plánu (seznamu) zkoumajících kritérií. Cílem mystery shoppingu je zejména zjišťovat spokojenost zákazníků, resp. hodnotit pracovní výkonnost jednotlivých …more
Abstract:
This theses tries to show the basic methods and forms of marketing research in the context of the method of Mystery Shopping. Closest to the mystery shopping is the observation that a systematic method based on a predetermined schedule (list) investigating criteria. The aim of mystery shopping is particular to detect customer satisfaction, respectively evaluate the job performance of individual stores …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2014
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní