Úspěšnost využívání propagace národní produkce v marketingu – Elena Panfilova
Elena Panfilova
Master's thesis
Úspěšnost využívání propagace národní produkce v marketingu
The success of the promotion of the use of national product marketing
Abstract:
Práce je věnována problematice úspěšnosti propagace národního produktu. Pro zpracování diplomové práce byla vybrána česká společnost Manufaktura, zaměřující se na výrobu kosmetiky, která je dobře známa na českém trhu. Hlavním cílem této práce je zmapovat aktuální stav propagace zvolené firmy, vytvořit odhad úspěšnosti propagace a srovnat ji s propagací konkurující značky Lush. Práce je rozdělena na …moreAbstract:
The thesis deals with the issue of the success of the national product promotion. For the diploma thesis was selected Czech company Manufaktura, which focuses on the production of cosmetics, and which is well-known on the Czech market. The main goal of this work is to map the current state of the promotion of the selected company, to create an estimate of the success of the promotion and to compare …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ea002/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2018
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie ČNP Manufaktury
Marta Starović -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.
Simona Košková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje
Matěj Mach -
Efektivita online komunikace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE
Veronika Steinmetzová -
CSR aktivity ve společnosti Lush
Eliška Janovská