Úspěšnost využívání propagace národní produkce v marketingu – Elena Panfilova
Elena Panfilova
Diplomová práce
Úspěšnost využívání propagace národní produkce v marketingu
The success of the promotion of the use of national product marketing
Anotace:
Práce je věnována problematice úspěšnosti propagace národního produktu. Pro zpracování diplomové práce byla vybrána česká společnost Manufaktura, zaměřující se na výrobu kosmetiky, která je dobře známa na českém trhu. Hlavním cílem této práce je zmapovat aktuální stav propagace zvolené firmy, vytvořit odhad úspěšnosti propagace a srovnat ji s propagací konkurující značky Lush. Práce je rozdělena na …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of the success of the national product promotion. For the diploma thesis was selected Czech company Manufaktura, which focuses on the production of cosmetics, and which is well-known on the Czech market. The main goal of this work is to map the current state of the promotion of the selected company, to create an estimate of the success of the promotion and to compare …víceKlíčová slova
Národní produkt značka propagace marketing komunikace úspěšnost efektivita Manufaktura Lush.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ea002/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2018
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie ČNP Manufaktury
Marta Starović -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.
Simona Košková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje
Matěj Mach -
Efektivita online komunikace ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE
Veronika Steinmetzová -
CSR aktivity ve společnosti Lush
Eliška Janovská