Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod – Bc. Markéta Fialová
Bc. Markéta Fialová
Master's thesis
Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod
Project of Online Marketing Communication for a New E-shop
Abstract:
Cílem této diplomové práce je návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod. První část práce je věnována teoretickému vymezení specifik internetového obchodu a typických nástrojů online marketingu. Tyto znalosti jsou dále použity v druhé části práce při situační analýze, UX analýze a návrhu online marketingové komunikace. Projekt je podroben analýze rizik, času a nákladů …moreAbstract:
The aim of this thesis is to create online marketing communication for a new e-shop. The first part is devoted to the theoretical definition of e-commerce and typical tools of online marketing. This knowledge is further used in the second part of this thesis in situation analysis, UX analysis and in the proposed of online marketing communication. The project is submitted to risk, time and cost analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FIALOVÁ, Markéta. \textit{Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/vgy624/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fialová, Markéta. Návrh online marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Analýza a redesign webu z hlediska přístupů UX
Ondřej Procházka