Konkurenceschopnost vybraného podniku – Bc. Marta MIKEŠOVÁ
Bc. Marta MIKEŠOVÁ
Master's thesis
Konkurenceschopnost vybraného podniku
Competitiveness of selected company
Anotácia:
Cílem diplomové práce bylo zhodnotit konkurenceschopnost vybraného podniku s využitím metod strategického řízení a finanční analýzy. Pro naplnění cíle byla nejprve vypracována literární rešerše. V praktické části byly teoretické poznatky aplikovány na vybraný podnik. Mezi provedené metody patří: PEST analýza, Porterův model pěti sil, analýza konkurentů, analýzy atraktivity odvětví, finanční analýza …viacAbstract:
The aim of the thesis was to evaluate the competitiveness of a selected company using the methods of strategic management and financial analysis. To fulfill the goal, a literary review was first made. In the practical part, the theoretical knowledge was applied to a selected company. The methods performed include: PEST analysis, Porter's five forces model, competitor analysis, analysis of industry …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Petr Řehoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKEŠOVÁ, Marta. Konkurenceschopnost vybraného podniku. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management and Business Economics
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost a strategický management v podniku
Markéta Janoušková -
Analýza dodavatelsko-odběratelských vztahů podniku a jejich význam pro konkurenceschopnost podniku
Lenka Randová Tajovská -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Konkurenceschopnost a strategické řízení podniku
Viliam Záthurecký -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Aliance jako konkurenční výhoda středních rodinných podniků na českém trhu
Pavel Chýle -
Marketingová vitalita rodinného podniku jako konkurenční výhoda
Adam Jakubal -
E-learning jako konkurenční výhoda pro organizace
Josef Dušek
Názov
Vložil
Vložené
Práva