Online marketing v prodeji sportovního oblečení – Filip Matějka
Filip Matějka
Diplomová práce
Online marketing v prodeji sportovního oblečení
Online marketing in the sale of sportswear
Anotace:
Diplomová práce pojednává o tvorbě online marketingového plánu pro nově vznikající firmu. Popisuje výhody a nevýhody online marketingu a ukazuje, proč je online marketing neodmyslitelnou součástí dnešní reklamy. Hlavním přínosem teoretické části je navržení postupu tvorby a hlavních prvků online marketingového plánu pro nově vznikající start-up. Dalším důležitým přínosem teoretické části je zařazení …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the creation of an online marketing plan for a newly emeging company. It describes the advantages and disadvantages of online marketing and shows why online marketing is an important part of today's advertising. The main benefit of the theoretical part is the design of the creation process and the main elements of the online marketing plan for the newly emerging start …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81235
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 9. 2020
- Vedoucí: Tomáš Sigmund
- Oponent: Filip Zikmund
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81235
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Dědourková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Online marketingová strategie start-upu
Gabriela Jánová