Marketingový mix multikina Cinestar v Českých Budějovicích – Barbora Kašparová
Barbora Kašparová
Bachelor's thesis
Marketingový mix multikina Cinestar v Českých Budějovicích
Marketing mix of the multiplex CineStar in České Budějovice
Abstract:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vývojem multikin, současným stavem na trhu multikin v České republice, vymezuje pojmy marketing a marketingový mix a zaměřuje se na marketing služeb. V praktické části se zaměřuje na marketingový mix multikina konkrétního provozovatele - CineStar v Českých Budějovicích. Cílem práce je analyzovat jednotlivé prvky marketingového mixu tohoto multikina, zhodnotit …moreAbstract:
In its theoretic part this bachelor thesis deals with development of multiplexes, describes current state of multiplex market in the Czech republic, specifies the terms marketing and marketing mix and focuses on marketing in the service sector. In the practical part it focuses on marketing mix of a particular multiplex -- CineStar České Budějovice. The aim of this thesis is to analyse each component …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21520
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2010
- Supervisor: Jan Hanzlík
- Reader: Jitka Černá
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21520
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
The role of social media in bank marketing. Case study of Tinkoff bank in Russia.
Alkhas Shengeliia -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
The marketing role in a competitive railway public transport environment in the Czech Republic
Iuliia Gabdrahimova -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek