Měření virality faktorů v reklamě – Monika Konvalinková
Monika Konvalinková
Bachelor's thesis
Měření virality faktorů v reklamě
Indices of Advertising Virality
Anotácia:
Bakalářská práce měří změnu postoje a míru zapamatování produktu a služby u humorné reklamy, která je komparována s informativní reklamou. V teoretické části jsou k tomu vymezeny pojmy jako reklama, humor v reklamě, postoje a paměť. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření zkoumána změna postoje a míra zapamatování u dvou reklam, které jsou komparovány. Jedná se o humornou televizní reklamu …viacAbstract:
This Bachelor's thesis measures the change in the attitude to and memorability rate of a product or a service promoted with humorous advertising in comparison with informative advertising. In the theoretic part are defined terms such as advertising, humour in advertising, attitudes and memory. In the practical part I investigate the change in the attitude and rate of remembering comparing two commercials …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing prostřednictvím Instagram influencerů: vliv počtu sledujících a divergence produktu na postoj ke značce
Maryia Bashkardzina -
Analýza využití product placementu v českých seriálech
Nikola Neuwirthová -
Postoj veřejnosti k umístění produktu v televizním vysílání a k jeho právní regulaci
Adam Žurek -
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
Steven Van Wichelen -
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
Klára Šlingrová
Názov
Vložil
Vložené
Práva