Monika Konvalinková

Bachelor's thesis

Měření virality faktorů v reklamě

Indices of Advertising Virality
Anotácia:
Bakalářská práce měří změnu postoje a míru zapamatování produktu a služby u humorné reklamy, která je komparována s informativní reklamou. V teoretické části jsou k tomu vymezeny pojmy jako reklama, humor v reklamě, postoje a paměť. V praktické části je pomocí dotazníkového šetření zkoumána změna postoje a míra zapamatování u dvou reklam, které jsou komparovány. Jedná se o humornou televizní reklamu …viac
Abstract:
This Bachelor's thesis measures the change in the attitude to and memorability rate of a product or a service promoted with humorous advertising in comparison with informative advertising. In the theoretic part are defined terms such as advertising, humour in advertising, attitudes and memory. In the practical part I investigate the change in the attitude and rate of remembering comparing two commercials …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Zdeněk Linhart, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Czech University of Life Sciences Prague

Faculty of Economics and Management

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management

 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses vhpmw6 vhpmw6/3
8. 3. 2016
Složky
Soubory
Mach, J.
8. 3. 2016
Mach, J.
8. 3. 2016
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.