Eliška Hadrbolcová

Master's thesis

Vnímání značky Pandora na trhu šperků

Pandora Brand Perception on the Jewelry Market
Anotácia:
Tématem diplomové práce je Vnímání značky Pandora na trhu šperků. Cílem diplomové práce je identifikovat, jak spotřebitelé vnímají značku Pandora na českém trhu šperků. Dílčí cíle se zaměřují na preferenci materiálu šperků spotřebiteli, faktory, které je ovlivňují při nákupu šperků, na spontánní znalost, podpořenou znalost, preferenci a oblíbenost značek a na znalost samotné značky Pandora. Potřebná …viac
Abstract:
The topic of the diploma thesis is Pandora Brand Perception on the Jewelry Market. The aim of the diploma thesis is to identify, how consumers perceive the Pandora brand on the Czech jewelry market. The sub-objectives focus on preferences of materials jewelry by consumers, the factors that influence them when buying jewelry, spontaneous knowledge, supported knowledge, preference and favourite brand …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
  • Vedúci: Šárka Velčovská
  • Oponent: Milena Lahutová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava