Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace – Bc. Pavlína Valentová
Bc. Pavlína Valentová
Diplomová práce
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace
The synergistic effect of integrated marketing communication tools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím synergického efektu v integrované marketingové komunikaci. Práce popisuje jednotlivé nástroje integrované marketingové komunikace a definuje synergický efekt. Praktická část práce se pak zaměřuje na prokázání synergického efektu v kampani jednoho z českých operátorů.Abstract:
This thesis deals with the use of a synergistic effect in integrated marketing communications, describes the tools of integrated marketing communications and defines a synergistic effect. An objective of practical part of the thesis is demonstrating the synergic effect in the campaign of one of Czech mobile operators.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/to1tb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Zuzana Matějková -
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace
Dávid Lipták -
Integrovaná marketingová komunikace Letiště Praha a.s. a synergický efekt jednotlivých nástrojů
Monika Zárubová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů ve společnosti Dektrade a.s.
Daniela Benešová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Andrea Doleželová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Jana Kohoutová -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Jan Švarc -
Integrovaná marketingová komunikace - synergický efekt jednotlivých nástrojů
Iva Šlemendová