Mediální ukazatele reklamní kampaně při plánování a realizaci – Bc. Veronika Pichová
Bc. Veronika Pichová
Bachelor's thesis
Mediální ukazatele reklamní kampaně při plánování a realizaci
Media indicators of planning and implementing advertising campaigns
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o jedné části marketingu, reklamě v tištěných médiích. V teoretické části práce jsou základní informace o reklamě, reklamní kampani a jejím plánování. Obsahuje část popisu a vysvětlení měřitelných parametrů, které byly využity v aplikační části této práce. Dále se bakalářská práce zabývá plánováním inzertní reklamy v tisku. Je rozdělena na dvě cílové skupiny a každá cílová …moreAbstract:
This study is dealing with the kind of marketing - advertisement. In the general part, the study provides some basic information about advertising, advertising campaign and its planning. It contains a section describing and explaining measurable parameters that were used in the application part of this study. Application part deals with planning advertising in print. It is split into two target groups …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lvpr8/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Sabina Brychová -
Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY
Kamil Čech -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Roman Pop -
Analýza vybranej komunikačnej kampane spoločnosti Opel
Zuzana Cigániková -
Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
Jakub Fryč -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt
David Čermák -
Online reklamní kampaň značky Colvia
Kowolowská Kowolowská -
Historie a současnost reklamní kampaně značky Adidas
Elvina Mambetova