Bc. Veronika Pichová

Bachelor's thesis

Mediální ukazatele reklamní kampaně při plánování a realizaci

Media indicators of planning and implementing advertising campaigns
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o jedné části marketingu, reklamě v tištěných médiích. V teoretické části práce jsou základní informace o reklamě, reklamní kampani a jejím plánování. Obsahuje část popisu a vysvětlení měřitelných parametrů, které byly využity v aplikační části této práce. Dále se bakalářská práce zabývá plánováním inzertní reklamy v tisku. Je rozdělena na dvě cílové skupiny a každá cílová …more
Abstract:
This study is dealing with the kind of marketing - advertisement. In the general part, the study provides some basic information about advertising, advertising campaign and its planning. It contains a section describing and explaining measurable parameters that were used in the application part of this study. Application part deals with planning advertising in print. It is split into two target groups …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní