Bc. Veronika Pichová

Bachelor's thesis

Mediální ukazatele reklamní kampaně při plánování a realizaci

Media indicators of planning and implementing advertising campaigns
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o jedné části marketingu, reklamě v tištěných médiích. V teoretické části práce jsou základní informace o reklamě, reklamní kampani a jejím plánování. Obsahuje část popisu a vysvětlení měřitelných parametrů, které byly využity v aplikační části této práce. Dále se bakalářská práce zabývá plánováním inzertní reklamy v tisku. Je rozdělena na dvě cílové skupiny a každá cílová …viac
Abstract:
This study is dealing with the kind of marketing - advertisement. In the general part, the study provides some basic information about advertising, advertising campaign and its planning. It contains a section describing and explaining measurable parameters that were used in the application part of this study. Application part deals with planning advertising in print. It is split into two target groups …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
  • Vedúci: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication