Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku – Bc. Vendula Vorlová
Bc. Vendula Vorlová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Marketing research of customer satisfaction of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat úroveň spokojenosti zákazníků vybraného podniku a navrhnout vhodná doporučení. Teoretická část práce vymezuje teoretická východiska marketingového výzkumu. Praktická část práce obsahuje prezentaci výsledků marketingového výzkumu. Na základě zjištěných informací jsou navržena doporučení vedoucí ke zlepšení stávajícího stavu.Abstract:
The objective of this bachelor thesis is to analyze the level of customer satisfaction of the selected company and propose suitable steps to improve that level. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of marketing research and its background. The practical part of the work presents the results gathered from marketing research. Based on the information obtained, recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ju5tv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2021
- Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Daniel Kvíčala
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost hostů ubytovacího zařízení s nabídkou služeb
Nikol Hartmann -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová