Bc. Vendula Vorlová

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku

Marketing research of customer satisfaction of selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat úroveň spokojenosti zákazníků vybraného podniku a navrhnout vhodná doporučení. Teoretická část práce vymezuje teoretická východiska marketingového výzkumu. Praktická část práce obsahuje prezentaci výsledků marketingového výzkumu. Na základě zjištěných informací jsou navržena doporučení vedoucí ke zlepšení stávajícího stavu.
Abstract:
The objective of this bachelor thesis is to analyze the level of customer satisfaction of the selected company and propose suitable steps to improve that level. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts of marketing research and its background. The practical part of the work presents the results gathered from marketing research. Based on the information obtained, recommendations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2021
  • Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Daniel Kvíčala

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management