Hra jako prostředek pro rozvoj prosociálního chování – Lenka ŠULDOVÁ
Lenka ŠULDOVÁ
Bakalářská práce
Hra jako prostředek pro rozvoj prosociálního chování
Playing as a Means of Development of Prosocial Behaviour
Anotace:
Cílem práce je vymezit pojem "hra", objasnit funkci a roli hry v předškolním období a propojit ji s potřebami předškolního dítěte. Teoretická část práce přibližuje dělení her z hlediska vývoje dítěte, sociálního rozvoje z hlediska motivace a také výchovného využití. Práce propojuje hru s rozvojem prosociálního chování a jednání a přibližuje nám proces socializace v předškolním věku. Dále v teoretické …víceAbstract:
The aim of the thesis is to define the term "game", clarify its part and function in preschool period and connect it to the needs of a preschool child. Theoretical part of the thesis divides games from the point of view of the development of a child, social development, motivation and pedagogical use. The thesis connects games with the development of prosocial behaviour and manners and introduces the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Waldaufová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠULDOVÁ, Lenka. Hra jako prostředek pro rozvoj prosociálního chování. Č. Budějovice, 2019. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Prosociální chování u dětí předškolního věku
Martina HLAVÁČOVÁ -
Využití příběhu podporujícího prosociální chování v mateřské škole.
Tereza VODIČKOVÁ -
Možnosti rozvoje prosociálního chování dětí předškolního věku
Jitka Nouzáková -
Posilování prosociálního chování dětí předškolního věku
Tereza TRUSÍKOVÁ -
Loutka jako možný prostředek rozvoje prosociálního chování dětí předškolního věku
Eva STARÁ -
Prosociální chování a jeho rozvoj u dětí předškolního věku
Šárka SVOBODNÍKOVÁ -
Prosociální chování a hra u dětí předškolního věku
Petra Čornaničová -
Prosociální chování v příbězích dětské literatury
Dominika KADLECOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva