Karolína Urbanová

Bakalářská práce

Greenfluenceři jako nový trend marketingové komunikace společensky zodpovědných podniků

Greenfluencers as new trend of marketing communication of Socially Responsible Enterprises
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá rostoucí fenomén greenfluencerů v kontextu marketingové komunikace společensky odpovědných firem v České republice. Cílem bakalářské práce je analyzovat uplatnění greenfluencerů v marketingové komunikaci v společensky odpovědných podnicích v České republice a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit jejich vliv na české spotřebitele. Na základě výsledků analýzy a marketingového …více
Abstract:
The bachelor thesis examines the growing phenomenon of greenfluencers in the context of marketing communication of socially responsible companies in the Czech Republic. The aim of the bachelor thesis is to analyse the use of greenfluencers in marketing communication in socially responsible companies in the Czech Republic and to determine their influence on Czech consumers through marketing research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.

AMBIS vysoká škola, a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace