Greenfluenceři jako nový trend marketingové komunikace společensky zodpovědných podniků – Karolína Urbanová
Karolína Urbanová
Bachelor's thesis
Greenfluenceři jako nový trend marketingové komunikace společensky zodpovědných podniků
Greenfluencers as new trend of marketing communication of Socially Responsible Enterprises
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá rostoucí fenomén greenfluencerů v kontextu marketingové komunikace společensky odpovědných firem v České republice. Cílem bakalářské práce je analyzovat uplatnění greenfluencerů v marketingové komunikaci v společensky odpovědných podnicích v České republice a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit jejich vliv na české spotřebitele. Na základě výsledků analýzy a marketingového …moreAbstract:
The bachelor thesis examines the growing phenomenon of greenfluencers in the context of marketing communication of socially responsible companies in the Czech Republic. The aim of the bachelor thesis is to analyse the use of greenfluencers in marketing communication in socially responsible companies in the Czech Republic and to determine their influence on Czech consumers through marketing research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/a65fn/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
- Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
URBANOVÁ, Karolína. \textit{Greenfluenceři jako nový trend marketingové komunikace společensky zodpovědných podniků}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/vilg53/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Marketing comunication / Marketing comunication
Theses on a related topic
-
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Šárka Konhefrová -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Oliver Holman -
Analýza využití palmového oleje v České republice
Lenka Kaiserlichová -
Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví
Milana Sibgatullina -
Finanční konzultant z pohledu ochrany spotřebitele
Jan Jirava -
Chování spotřebitele na trhu s vínem
Tomáš Müller -
Trh spotřebitelských úvěrů v České republice a ochrana spotřebitele
Martina Vaverková