Karolína Urbanová

Bachelor's thesis

Greenfluenceři jako nový trend marketingové komunikace společensky zodpovědných podniků

Greenfluencers as new trend of marketing communication of Socially Responsible Enterprises
Abstract:
Bakalářská práce zkoumá rostoucí fenomén greenfluencerů v kontextu marketingové komunikace společensky odpovědných firem v České republice. Cílem bakalářské práce je analyzovat uplatnění greenfluencerů v marketingové komunikaci v společensky odpovědných podnicích v České republice a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit jejich vliv na české spotřebitele. Na základě výsledků analýzy a marketingového …more
Abstract:
The bachelor thesis examines the growing phenomenon of greenfluencers in the context of marketing communication of socially responsible companies in the Czech Republic. The aim of the bachelor thesis is to analyse the use of greenfluencers in marketing communication in socially responsible companies in the Czech Republic and to determine their influence on Czech consumers through marketing research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2024
  • Supervisor: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.