Greenfluenceři jako nový trend marketingové komunikace společensky zodpovědných podniků – Karolína Urbanová
Karolína Urbanová
Bachelor's thesis
Greenfluenceři jako nový trend marketingové komunikace společensky zodpovědných podniků
Greenfluencers as new trend of marketing communication of Socially Responsible Enterprises
Anotácia:
Bakalářská práce zkoumá rostoucí fenomén greenfluencerů v kontextu marketingové komunikace společensky odpovědných firem v České republice. Cílem bakalářské práce je analyzovat uplatnění greenfluencerů v marketingové komunikaci v společensky odpovědných podnicích v České republice a prostřednictvím marketingového průzkumu zjistit jejich vliv na české spotřebitele. Na základě výsledků analýzy a marketingového …viacAbstract:
The bachelor thesis examines the growing phenomenon of greenfluencers in the context of marketing communication of socially responsible companies in the Czech Republic. The aim of the bachelor thesis is to analyse the use of greenfluencers in marketing communication in socially responsible companies in the Czech Republic and to determine their influence on Czech consumers through marketing research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/a65fn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedúci: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Marketing comunication / Marketing comunication
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnímání privátních značek na českém trhu
Šárka Konhefrová -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Oliver Holman -
Analýza využití palmového oleje v České republice
Lenka Kaiserlichová -
Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví
Milana Sibgatullina -
Finanční konzultant z pohledu ochrany spotřebitele
Jan Jirava -
Chování spotřebitele na trhu s vínem
Tomáš Müller -
Trh spotřebitelských úvěrů v České republice a ochrana spotřebitele
Martina Vaverková