David Pavel

Diplomová práce

Změny v komunikaci, brandingu a chování spotřebitele a dopady na komunikační plánování

Changes in communication, branding and consumer behaviour and impacts on communication planning
Anotace:
Tato diplomová práce je věnovaná změnám v oblasti komerčních komunikací, brandingu (a brand managementu) a chování spotřebitele. Jejím cílem je popsat tyto změny a aktuální trendy a nastínit jejich dopad na samotné komunikační plánování. Práce se dále detailněji zabývá posledními trendy z oblasti digitálních komunikací a internetu a jak tyto trendy ovlivňují současného spotřebitele a jeho chování. …více
Abstract:
This diploma thesis is dedicated to changes in commercial communication, branding (and brand management) and consumer behaviour. Its aim is to describe these changes and actual trends and show their impacts on communication planning. This work then describes in details new trends in digital communication and internet and how these trends influent behaviour of today's consumer. After reading this diploma …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Tomáš Lauko

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14141