Změny v komunikaci, brandingu a chování spotřebitele a dopady na komunikační plánování – David Pavel
David Pavel
Diplomová práce
Změny v komunikaci, brandingu a chování spotřebitele a dopady na komunikační plánování
Changes in communication, branding and consumer behaviour and impacts on communication planning
Anotace:
Tato diplomová práce je věnovaná změnám v oblasti komerčních komunikací, brandingu (a brand managementu) a chování spotřebitele. Jejím cílem je popsat tyto změny a aktuální trendy a nastínit jejich dopad na samotné komunikační plánování. Práce se dále detailněji zabývá posledními trendy z oblasti digitálních komunikací a internetu a jak tyto trendy ovlivňují současného spotřebitele a jeho chování. …víceAbstract:
This diploma thesis is dedicated to changes in commercial communication, branding (and brand management) and consumer behaviour. Its aim is to describe these changes and actual trends and show their impacts on communication planning. This work then describes in details new trends in digital communication and internet and how these trends influent behaviour of today's consumer. After reading this diploma …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14141
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Tomáš Lauko
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14141
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Communication education strategy to reduce food waste at the consumer level with a focus on fruit and vegetables
Anna Bambasová -
Efficient communication of SMEs with geographically limited target groups
Christian ENZ -
Communication strategies in blogs focusing on natural cosmetics products
Jana KLÍMOVÁ -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů v praxi
Veronika Nemečková -
Analýza komunikace kosmetického centra
Liana Vojtková -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova