Subjektivní teorie učitelů o podpoře žáků v procesu učení – Bc. Tereza Kybová
Bc. Tereza Kybová
Master's thesis
Subjektivní teorie učitelů o podpoře žáků v procesu učení
Teacher's subjective theories about supporting pupils in the learning
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce se věnuje subjektivním teoriím učitelů o podpoře žáků v procesu učení. Konkrétně se jednalo o učitele, u kterých je prokazatelný důkaz o kvalitě jejich praxe. Práce je členěna do dvou částí, a to teoretické a empirické. Teoretická část pojednává o klíčových pojmech, které se pojí k tématu. Empirická část pak představuje metodologii výzkumu a interpretaci dat provedeného …viacAbstract:
The presented thesis focuses on subjective theory of teachers regarding support for pupils in the learning process. Specifically, it adresses teachers who have demonstra-ble evidence of the quality of their practice. The thesis is divided onto two parts: theoretical and empirical. The theoretical part discusses key concepts related to the topic of the master´s thesis. The empirical part presents the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bv9cf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
- Vedúci: Mgr. Martin Majcík, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Milan Pol, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Pedagogy / Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Subjektivní teorie řídící jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Petr Koubek -
Subjektivní teorie učitele o žácích
Jitka Bláhová -
Subjektivní teorie učení se dospělých u studentů andragogiky
Monika Kubišová -
Zjišťování subjektivních teorií vybrané skupiny učitelů o biofilní orientaci vzdělávání
Petra Vystrčilová -
The Influence of Linguistic Environment on the Process of Second Language Learning
Markéta HUBKOVÁ -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
The role of the teacher in alternative education
Tereza Kolesová