Mýtus rodiny ako nástroj marketingovej komunikácie Českej spořitelny – Bc. Ivana Parízková
Bc. Ivana Parízková
Diplomová práce
Mýtus rodiny ako nástroj marketingovej komunikácie Českej spořitelny
Family myth as a tool of marketing communication of Czech Savings Bank
Abstract:
Master’s thesis focuses on the topic of family myth in advertising campaign of Czech Savings Bank. Myth is seen from the point of view of two-step model of signification introduced by Roland Barthes. Presupposition of the analysis is that myths are used as functional tools of marketing communication. The aim of this work is to uncover what and how myths operate as the tool in the campaign of Czech …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá témou mýtov rodiny v reklamnej kampani Českej spořitelny. Na mýtus je v práci nahliadané z pohľadu dvojstupňového modelu označovania predstaveného Rolandom Barthesom, pričom predpokladom analýzy je využitie mýtov ako funkčného nástroja marketingovej komunikácie. Cieľom práce je odhaliť, aké a ako mýty rodiny fungujú v úlohe marketingového nástroja v kampani Českej spořitelny …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/whb0l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2017
- Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
- Oponent: Mgr. Kateřina Škařupová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Rozbor bankovních služeb na příkladu tradiční banky České spořitelny a moderní nízkonákladové Air bank
Michal Modráček -
An Analysis of the Mental Hygiene of the Employees of the Wüstenrot Building Savings Bank in Zlin, Czech Republic
Lenka ŠENKEŘÍKOVÁ -
K problematice strukturalizace finančních skupin českých bank
Eliška Kvapilová