A Research on the Beginning Teachers' Class-based Environment Ecological Analysis Curriculum in Intellectual Disability Education in Mainland China – Bo XU
Bo XU
Disertační práce
A Research on the Beginning Teachers' Class-based Environment Ecological Analysis Curriculum in Intellectual Disability Education in Mainland China
A Research on the Beginning Teachers' Class-based Environment Ecological Analysis Curriculum in Intellectual Disability Education in Mainland China
Abstract:
The environment ecological analysis curriculum is an important type in the intellectual disability education system of mainland China. Its theoretical basis includes ecology, life education, situational education, individualized education, problematic situational interpretation thinking mode and so on. The results of literature analysis and survey research indicate that the current development of such …víceAbstract:
The environment ecological analysis curriculum is an important type in the intellectual disability education system of mainland China. Its theoretical basis includes ecology, life education, situational education, individualized education, problematic situational interpretation thinking mode and so on. The results of literature analysis and survey research indicate that the current development of such …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 7. 2020
- Vedoucí: prof. PaedDr. Milan Valenta, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
XU, Bo. \textit{A Research on the Beginning Teachers' Class-based Environment Ecological Analysis Curriculum in Intellectual Disability Education in Mainland China}. Online. Disertační práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/viw9dg/.
Jak správně citovat práci
XU, Bo. A Research on the Beginning Teachers' Class-based Environment Ecological Analysis Curriculum in Intellectual Disability Education in Mainland China. Olomouc, 2020. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Fostering learner autonomy: action research
Ivana Juříková
Název
Vložil
Vloženo
Práva