Marketingová komunikace značky na sociálních sítích – Bc. Natálie Mikesková
Bc. Natálie Mikesková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Brand marketing communication on social networks
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je poznat potřeby a záliby zákazníků dané značky, porozumět jim a následně navrhnout, vytvořit, implementovat a vyhodnotit komunikaci značky na sociálních sítích. V teoretické části bude popsána teorie marketingové komunikace, komunikačního mixu, online marketingu, sociálních sítí a také teorie obsahové strategie. V návrhové části pak bude rozplánovaná strategie komunikace …víceAbstract:
The I am of this bachelor’s thesis is to know the needs and hobbies of customers of the brand, understand them and then design, create, implement and evaluate brand communication on social networks. The theoretical part will describe the theory of marketing communication, communication mix, online marketing, social networks and also the theory of content strategy. The design part will then plan the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/bwqp0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Vliv influencerů na podnikání a jejich využití pro marketingovou kampaň na sociálních sítích
Annie Petrová -
Komunikace značky na sociálních sítích
Jan Lesňák -
Projekt na budování značky vybraného zaměstnavatele na sociálních sítích
Kateřina Vychodilová -
Marketingová podpora značek v módním průmyslu na sociálních sítích
Petr Dočkal -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Obsahová strategie značky na sociálních sítích
Veronika Kubálková -
Management komunit na sociálních sítích
Sabina Karásková